.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعيت تاسيس استان جديد در غرب مازندران
معاون سياسي وزارت كشور در خصوص تاسيس استان جديد در غرب مازندران گفت: تاسيس هيچ استان جديدي در دستور كار وزارت كشور قرار ندارد.وي با اشاره به اينكه مديران محلي بايد پاسخگوي اين ...
ممنوعيت تاسيس استان جديد در غرب مازندران

معاون سياسي وزارت كشور در خصوص تاسيس استان جديد در غرب مازندران گفت: تاسيس هيچ استان جديدي در دستور كار وزارت كشور قرار ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عليرضا افشار ظهر امروز در حاشيه معارفه اولين فرماندار اين شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تصميمي جديد، شاخص گردشگري، سياحتي و زيارتي به ضرايب تقسيمات جغرافيايي كشور اضافه شد.
وي افزود: شاخص‌هاي جمعيت، وسعت، محروميت و امنيت از ضرايب طرح تقسيمات كشوري است كه در طرح جديد، شاخص سياحتي و زيارتي نيز در آن لحاظ شده است.
وي افزود: در طرح قبلي، هيچ توجهي به جمعيت در حال رفت و آمد به برخي مناطق مستعد گردشگري نشده بود، در حالي كه ساماندهي اين گونه جمعيت‌هاي سيال مديريت ويژه‌اي را مي‌طلبد.
افشار با اشاره به اينكه مديران محلي بايد پاسخگوي اين مراجعات باشند، تصريح كرد: اعتبارات و توجه ويژه‌اي در طرح جديد تقسيمات كشوري به اين مناطق لحاظ شده است.
معاون سياسي وزارت كشور يادآور شد: اين ضريب با طي دستورالعمل‌هاي كارشناسي به طرح تقسيمات كشوري افزوده مي‌شود.
افشار در پايان، پيگيري در خصوص اظهارات و اتهامات برخي اشخاص حقيقي و حقوقي را از وظايف قوه قضاييه عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک غرب استانی 2 تير 1387
خدا را سپاس که گوش سنگین آقایان صدای نحیف ما را شنید. اما این سردار تازه شخصی شده هم در انداختن توپ به زمین دیگران مهارت دارد. یعنی چه مدیران محلی و منطقه ای ؟ مگر سلسله مراتب از بین رفته است؟ خود ایشان هم باید پاسخگو باشد که چرا در دولت نهم هم این خط بی توجهی به غرب مازندران ادامه دارد. در همین وزارت کشور و تشکیلات زیر مجموعه اش چه افتضاحی به بار آمده در غرب مازندران! شهرستان تنکابن از ابتدای دولت نهم تا کنون سه فرماندار به خود دیده که هر سه تا کنون هیچ تجربه ای از فرمانداری نداشته اند و حتی نیروی وزارت کشور نبوده اند. نخستین معلم بوده و دبیر موتلفه شهرستان که مفتضح شد و کنار رفت. دومین خبرنگار بود و جوان و با لابی کردان قائم مقام وزیر نفت به فرمانداری رسید و انتخابات مجلس هشتم را برگزار کرد و دو کشته به جا گذاشت و بعد از کمتر از شش ماه به مرکز رفت و فرماندار کنونی هم که وزارت كشوري نيست. این قصه پر آب چشم مردم منطقه! حال باز هم بگویید نمی شود.
نا شناس 2 تير 1387
با سلام
سردار فقط اطلاع رساني كرده اند. مازندران قرار نيست دو پاره شود.
پارسا 2 تير 1387
ممنوعیت تأسیس استان مازندران از نظر شمال نیوز
ظاهراً سردار افشار نفرمودند که تأسیس استان غرب مازندران ممنوعیت دارد ، بلکه گفتند : در صورت اقتضای موقعیت گردشگری مناطقی که حتی فاقد جمعیت لازم باشند ، به استان جدید تبدیل می شوند. یعنی غرب مازندران با وجود جمعیت هفتصد هزار نفری هم می تواند ، استان جدیدی تلقی شود.اما مرکز نشینان استان فعلی که تمایلی به این اتفاق ندارند، بجای آنکه در مدیریت شان تجدید نظر نمایند، هر روز که می گذرد با سوء تدبیر نیاز به استان جدید را افزایش می دهند . مدیران شهرها و شهرستانهای غرب مازندرا ن را از مرکز استان یا شهری که اداره کل مربوطه در انجا قرار گرفته است ، انتخاب می کنند. وبه تبع آن مدیر مربوطه کارکنان اش را از شهر یا منطقه متعلق به خودش می آورد . حتی برخی کارکنان دون پایه را از شهرهای شرق یا مرکز استان دعوت به همکاری می کنند.
اختیارات قابل واگذاری را در مرکز استان متمرکز می کنند تا شهروندان غرب مازندران برای انجام هر کار ساده ای بارها به مرکز استان رفت وآمد کنند . منجمله تمامی مناقصات مربوط به انجام پروژه های حتی کوچکی را که محل اجرای آن در غرب مازندران است ، بصورت متمرکز در مرکز استان برگزار می کنند تا شرکت های بومی غرب مازندران اعتماد بنفس لازم را ، برای شرکت در مناقصات پیدا نکنند و یا مراجعه چند باره به مرکز استان برا ی شرکت در مناقصه و کارشکنی های بعدی برای تبدیل صورت وضعیت به پول ، سبب می شود که اساسا از شرکت در چنین مباحثی منصرف شوند ، ....... می شود در آینده مازندران یک پارچه داشت به شرطی که تا آن وقت آستانه درک و تدبیر مدیران ما به اندازه کافی رشد کرده باشد ،ولی و متأ سفانه تا آن وقت باید استان فعلی به مناطق کوچکتر تبدیل شود .
ahmad 2 تير 1387
مردم غرب مازندران همانند آتش زیر خاکستر هستند وبه خواست خدا به زودی
شعله ورخواهند شد ونسل هر چه بابلی وساروی را از سرزمین مستعمرشان
ببرون خواهند انداخت وبه زباله دان تاریخ خواهند سپرد.
به امید آن روز
یا حسین (ع)
یک گنبدی 3 تير 1387
طرح جداسازی و ایجاد یک استان جدید بیشتر برای استان گلستان نمود و لازم هست نه برای مازندران.
وضع ما گنبدی ها خیلی خرابه اینجا،فکر کردیم با جدا شدن از مازندران وضعمان بهتر میشه ولیه بهتر که نشد اون 4تا اداره کلی هم که در گنبد بود به مرکز استان یعنی گرگان برده شد.
به نظر من باید شرق استان گلستان از غربش باید جدا شود و یک استان جدید برای گنبد زده شود . گرگانی ها چشم دیدن گنبدی ها را ندارند. ولی این را بدانند سخت در اشتباهند.
نا شناس 4 تير 1387
علت چیست تا خبری در مورد عدم امکان استان شدن غرب مازندران و یا توقف یک پروزه مهم در این بخش ( مانند آزادراه) در جایی حتی در سطحی کم اهمیت اعلام میشود، سایت شمال نیوز آنرا بزرگنمایی کرده و آنرا مژده وار و بعنوان یک فتح الفتوح تیتر میزند؟؟
محسنی از آمل
نا شناس 5 تير 1387
مديران ساروي و در نتيجه كم عقده!!! شمال نيوز
ممنوعيت را از كجاي اين خبر در آورديد كه آن را تيتر كرديد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.